I´m back

Hejhej allihopa.. tänkte bara berätta att jag lever! har bara inte haft tid till o blogga, har haft så mycket på senaste. Skolan har ju börjat, vilket innebär läxor, prov och inlämningar! 
Tänkte i alla fall berätta lite kort om min dag, dagen började med en tidig Hemkunskaps lektion, och därefter hade vi en ganska chill dag!  
Slutade vid 3-tiden, och därefter gick jag hem och hämtade pengar sen drog jag, Sofia och Jessica till Nova-Lund och käkade på Macdonald´s. Därefter gick vi runt i affärer, skulle köpa en stickad tröja som jag hittade på en hemsida men tydligen var den slutsåld eller något.. men hittade en annan tröja som jag ska köpa nån gång i veckan. Just nu är jag hemma och sitter i min ur mysiga säng. Har precis bytt om och ska strax börja skriva på mitt manus till svenskan. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft, vi hörs om en stund. 
En bild på min klass från när vi skulle ta klassfotot, ni hittar mig längst ner.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0